Szanowni Klienci,  


Jeśli nasz produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z nami wysyłając 
wiadomość na adres: milubasklep@miluba.pl


Prosimy pamiętać, że mogą Państwo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.


Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy odpowiedni formularz, który należy dołączyć do zwracanego produktu oraz podamy      adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem   konta na które mamy dokonać zwrotu lub pobrać stosowny formularz klikając TUTAJ

FORMULARZ ZWROTU
Po otrzymaniu zwracanego produktu, niezwłocznie   zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto. 


REKLAMACJE  


Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem  telefonu:

+48 607 633 701

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą  reklamacyjną:


Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: milubasklep@miluba.pl


Po otrzymaniu informacji o reklamacji prześlemy odpowiedni formularz oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Przesyłka ta jest realizowana na koszt klienta.


W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.


Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.


W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: milubasklep@miluba.pl lub telefonicznie: +48 607 633 701