Zwroty i reklamacje

 

Nie spodobał ci się nasz produkt lub nie pasuje? nie martw się! Masz 14 dni na zwrot towaru.

1. Towar nie może być uszkodzony, musi posiadać oryginalną metkę i nie zapomnij o zwrocie paragonu!

Nie przyjmujemy zwrotów ubrań po praniu i tylko z zaplombowaną metką zabezpieczającą

2. Wypełnij dołączony do przesyłki formularz zwrotu, dołącz do niego paragon i odeślij towar na nasz adres:

MILUBA  ul. Rynek 2, 38-400 Krosno 

Paczka pozbawiona formularza zwrotu jest przesyłką, którą ciężko nam zidentyfikować.

3. Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu

4. Rzeczy kupione za pośrednictwem sklepu internetowego można zwrócić w sklepie stacjonarnym w Krośnie, Rynek 2.  Pamiętaj, by dołączyć do produktu uzupełniony formularz zwrotu.

5. Nie oferujemy wymiany produktów zakupionych w sklepie online. W takim wypadku należy dokonać zwrotu i ponownego zakupu.

6. Kiedy Twój zwrot zostanie przyjęty do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o zwrocie i potwierdzeniem jego odbioru.

7. Należność zwrócimy ci nie później niż 14 dni od ich otrzymania

Jeśli chcesz wymienić produkt lub go zareklamować pisz na adres: miluba@miluba.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl